Nadgryzione jabłko

Czy owoc może stać się jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo na świecie? Okazuje się, że tak! Wystarczy tylko spojrzeć na Apple i jego charakterystycznie nadgryzione jabłuszko. Warto wspomnieć, że logo to kilkakrotnie miało zmieniany design. Prostota tego symbolu z pewnością miała wpływ na sukces firmy. Pierwsze logo z jabłkiem powstało w 1976 roku. Wówczas pomysł z jabłkiem miał nawiązywać do słynnej historii z Newtonem, któremu owoc ten spadł na głowę. Wówczas jednak logo Apple miało zupełnie inny charakter.

www.arena-gliwice.com.pl

Już w kolejnym roku właściciele firmy zaprezentowali logo, które bardziej przypomina współczesną wersję. Wtedy nadgryzione jabłko wykonane było w tęczowych barwach. Logo to przetrwało kilkanaście lat, zanim właściciele zdecydowali się na zmianę. Jabłko w monochromatycznym kolorze pojawiło się dopiero w 1998 roku. Początkowo miało czarne zabarwienie, by z czasem zmienić na odcienie szarości. Pomimo tych zmian logo firmy Apple w dalszym ciągu symbolizuje prostotę oraz czytelność.

druk naklejek warszawa https://booklet.pl/ Booklet - Producent naklejek, vlepek i etykiet samoprzylepnych www.bs-radomsko.com.pl