Król w świecie fast-foodów

Prawdopodobnie każda osoba na świecie zna sieć restauracji McDonalds. Pierwsza restauracja została założona w 1940 roku i szybko zdobyła popularność. W McDonald nie było szczególnie wymyślnych potraw, jednak być może właśnie prostota sprawiła, że marka stała się rozpoznawalna.

Początkowo logo McDonald’s w niczym nie przypominało tego, jakie znamy obecnie. Logo firmy było czarno-białe. Obecny był także wizerunek kucharza.

Kilkanaście lat później wprowadzono pewne zmiany do projektu. Ówczesny twórca wprowadził dwa złote łuski. Z czasem z łuków tych utworzono literę „M”, która stała się symbolem kojarzonym z restauracją.

Zamierzeniem projektantów logotypu było to, żeby logo kojarzyło się ze stabilizacją. Kilkanaście lat temu do logo dodano motto, które znane jest każdemu. Motto to brzmi „I’m lovin it”.

Jednakże złote łuki, które tworzą literę „M” pozostały do dziś. Sukces McDonalds zależy od wielu czynników. Pomimo ogromnego sukcesu firma nie zdecydowała się na zmiany w logotypie.

wielojęzyczne centrum obsługi klienta multilingual customer service obsługa wielojęzyczna www.dzierzawski.info