1 października 2020

DDS

Życiowe teksty

Kiedy warto organizować eventy?

Mamy obecnie wiele różnych propozycji, które mają pomóc w lepszej integracji między pracownikami. To też oznacza, że warto się zastanowić kiedy organizować takie eventy, gdzie one mają się odbywać i co zrobić, aby pracownicy faktycznie z przyjemnością brali w nich udział. Co więcej, jeśli już kiedyś organizowaliśmy takie eventy, to warto dopilnować, aby za każdym razem były one inne, tak aby się nie znudziły i żeby nie były zbyt przewidywalne dla naszych podwładnych, bo może się w którymś momencie okazać, że się znudzą i już nikt nie będzie chciał brać w nich udziału.

Gdzie można zorganizować?

Obecnie wiele firm wychodzi naprzeciwko klientom i proponują zorganizowanie eventu na ich terenie.

To oznacza, że naprawdę za każdym razem możemy takie spotkanie zorganizować w innym miejscu, tak aby faktycznie spotkało się ono z zainteresowaniem i żeby nasi pracownicy wzięli w nich liczny udział. Tylko wówczas spełnią one swoje zadanie i pozwolą naszym podwładnym na lepsze poznanie się w trochę innych sytuacjach niż ta zawodowa. To też sprawi, że przy luźniejszej atmosferze łatwiej będzie faktycznie się zaprzyjaźnić i lepiej się poznać. Warto więc się zastanowić, czy taki event chcemy zaplanować nad wodą, w górach, na polu do paintball’a, a może w parku linowym? Im ciekawiej będzie się wszystko zapowiadało, im więcej będzie możliwości ciekawego spędzenia czasu, tym mniejsza będzie obawa, że ludzie będą się nudzić, że nie będą chcieli brać udziału w kolejnym takim spotkaniu i że zamiast się zaprzyjaźniać będą siedzieli przy stolikach pijąc alkohol.

Możemy także zorganizować taki event na kręglach czy polu golfowym, a to oznacza, że naprawdę możemy zorganizować coś, co będzie odpowiadało większości naszych pracowników. A może sam fakt, że będą mieli po raz pierwszy okazję pojawić się w danym miejscu i próbować swoich sił w kręglach czy na polu golfowym sprawi, że chętnie się pojawią na nasze zaproszenie.

Kiedy warto organizować?

Jeżeli zastanawiamy się nad tym, kiedy warto organizować takie eventy, to powinniśmy wiedzieć, że warto to robić systematycznie. Nie ma znaczenia czy prowadzimy małą firmę czy duże przedsiębiorstwo.

W dużej firmie pracownicy, którzy na co dzień się nie widują, albo którzy mają tylko kontakt przez e- maile, mają w końcu możliwość się zobaczyć i poznać na żywo. Znowu w małej firmie takie eventy również będą przydatne, ponieważ pracownicy będą mieli okazję poznać się w trochę innych warunkach, bardziej na luzie, a to oznacza, że te znajomości będą trwalsze i bardziej wartościowe. Dlatego też warto organizować takie eventy systematycznie, przynajmniej raz w roku, bo wtedy będziemy mieli pewność, że ta więź między naszymi podwładnymi będzie się zacieśniała. Warto zobaczyć jakie mamy tutaj możliwości, gdzie warto zorganizować eventy i w jaki sposób powinny one wyglądać, tak aby każdy był z nich zadowolony.

Może się okazać, że będzie to łatwiejsze niż pierwotnie sądziliśmy. Co więcej, jeśli będzie ciekawie, to pracownicy chętniej będą chcieli brać w nich udział.